Zasady tworzenia wewnętrznych procedur związanych z polityką rachunkowości z uwzględnieniem bieżących zmian w przepisach

Termin: 25.09.2023 r.

Czas webinaru: 9:00 – 12:00 / Miejsce: online

CEL WEBINARU

Na webinarze omówione zostaną szczególne zasady rachunkowości oraz przedstawione praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania polityki rachunkowości. Od czego należy zacząć i jakich elementów nie można pominąć. Jakie zmiany przepisów, które weszły w życie w roku 2023 należy uwzględnić w polityce rachunkowości. Czy dla każdego projektu unijnego musimy mieć odrębną politykę rachunkowości. Zasady tworzenia polityki rachunkowości w centrum usług wspólnych oraz jednostkach obsługiwanych.

GRUPA DOCELOWA

Webinar jest przeznaczony dla kierowników jednostek, skarbników, głównych księgowych, księgowych, kwestorów i innych pracowników komórek finansowo - księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych.

PROGRAM

  1. Podstawowe obowiązki w zakresie organizacji gospodarki finansowej w jednostce.
  2. Polityka rachunkowości – podstawy prawne.
  3. Nadrzędne zasady rachunkowości a polityka rachunkowości ustalana przez kierownika jednostki.
  4. Zasady opracowania polityki rachunkowości - część obligatoryjna i nieobligatoryjna.
  5. Jak dostosować politykę rachunkowości do specyfiki funduszy europejskich.
  6. Zapisy w polityce rachunkowości dostosowane do specyfiki jednostki.
  7. Odpowiedzialność kierownika jednostki i głównego księgowego za politykę rachunkowości.
  8. Najczęściej spotykane nieprawidłowości w politykach rachunkowości.
  9. Pytania.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt                                                                            

jednej osoby – 390 zł netto + 23 % VAT
dwóch osób – 350 zł/os netto + 23 % VAT

Do podanej wyżej ceny nie doliczamy podatku VAT w przypadku, kiedy uczestnictwo w webinarze jest finansowane co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje:
- koszt uczestnictwa online (MS Teams),
- materiałów szkoleniowych oraz certyfikatu poświadczającego udział w webinarze w wersji elektronicznej (PDF).

Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:

Żaneta Szyszka
tel. 22/ 464 97 05
e-mail: zaneta.szyszka@irip.pl

Dane do przelewu

Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem webinaru na wskazane na potwierdzeniu konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę webinaru oraz nazwiska uczestników. Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę webinaru, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury.

Dwa dni przed webinarem uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz link z dostępem do platformy szkoleniowej.

Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.

Zgłoszenie uczestnictwa (karta zgłoszeniowa)

Oświadczenie VAT (do pobrania)